вівторок, 18 січня 2011 р.

ТАК ПРИБУДЕ З НАМИ СИЛА


Найбільш ранні джерела про вплив Місяця на різні види організмів сягають до часів Аристотеля, Плутарха, Гіппократа, Галена, і можливо до ще давніших періодів, оскільки вони відображені в усіх священних текстах Біблії, Талмуді, Корані, найдавніших китайських трактатах з медицини та тибетських джерелах. Цей вплив включає в себе приливні та відливні явища, тобто зміни в  зовнішньому середовищу.


Сонце і Місяць завжди розглядалися людьми, як дві протилежні активно діючи космічні сили. Природно, що всі численні спостереження людей знайшли своє відображення в різних  переказах, віруваннях, обрядах, прикметах, що несуть в собі народну пам’ять і мудрость. Це результати тисячолітніх спостережень давніх людей з  різних куточків нашої планети.

Припливи і відливи – це зриме свідчення впливу Місяця, Сонця та інших планет на землю. Рух Місяця по небосхилу супроводжується гравітаційною вагою на Землі. 

Зараз вплив Місяця на живі організми доведено багатьма науковими дослідниками різних країн світу. Результати досліджень вказують на реальність місячних ритмів.

Приплив досягає максимум в Молодик і в Повний місяць, коли Сонце і Місяць опиняються на одній прямій лінії з землею. Мінімальні припливи спостерігаються у фазі Першої та Останньої кварти, коли Міяць і Сонце розташовуються під кутом 90 гр. 

Тяжіння Місяця сильніше на тому боці Землі, яке звернене до Місяця, і слабше на протилежному боці, і тому, особливо океани, витягуються в напрямку до Місяця. В той же час землю тягне трохи осторонь від води.


Кращі фотографії мого саду



Стара яблуня «Антонівка»


Наступна сторінка: Як працює місячна астрологія?

1 коментар:

  1. Всім привіт, я Адорян Адельмо з села Ясіня в україні, і я просто хочу висловити величезну подяку службам фінансових позик pedro за їх щирість, відкритість, прозорість, правдивість, любов та підтримку під час і після отримання від них кредитних коштів. Я пережив багато чого в житті, і час не дозволить мені сказати все, що я пережив у рік пандемії, але Бог відповів на мої молитви завдяки підтримці та любові від служб фінансових позик Pedro, які обійняли мене та зрозумів мене, незважаючи на мої початкові сумніви та несерйозність, і з його добрим серцем і любов'ю я тепер власник житла через його 3 позичкові фонди з процентними ставками, і я обіцяю поширювати цю новину, а також розповісти світу, що в Інтернеті все ще є справжніх і мало хороших кредитні фірми, які можуть допомогти, а також оживити сухі кістки, як я. не забудьте послухати і прочитати це свідчення, тому що це справжній досвід, що змінює життя, і будь-хто, хто потребує такого повороту, не повинен вагатися або сумніватися в цьому, тому що я довів і клянусь Богом на небесах, що ця історія реальна і також історія мого досвіду з ними. зв’яжіться з ними сьогодні, щоб отримати консолідований кредит, бізнес-позику, житловий кредит, автокредит, особисту позику. електронна пошта: pedroloanss@gmail.com whats-app: +1- 8632310632

    ВідповістиВидалити